boa sorte com a pesquisa

quarta-feira, 26 de novembro de 2008

If I..

E se eu soubesse de tudo?
Tá,eu sabia,mas não aceitava.
Não me refiro a ser a dona da verdade,pois acho que para isso acontecer,rs,tá pra nascer alguém.
Me refiro a saber do meu futuro próximo que eu necessitava manter tão distante.
If someone said three years from now?
Eu com certeza não acreditaria...Denfenderia até a morte o nosso acordo.
Mas quem diria?Mesmo as promessas NÃO duram para sempre.
Isso dói?Prefiro não comentar.É pergunta idiota.É claro que dói,a não ser que vc seja um extraterrestre e não sinta dor e/ou amor.
Uhhhhhh *-*
Extraterrestre,né?!
Mas deixando a frescura de lado,prefiro não acreditar mais em promessas.Um dia elas vão cessando.E só quem irá sentir falta sera vc mesmo.

Quer um conselho?Leia esse post escuntando Who Knew da Pink.Dá um clima *-*



Who knew

You took my hand
You showed me how
You promised me you'd be around
Uh huh
That's right
I took your words
And I believed
In everything
You said to me
Yeah huh
That's right
If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong
I know better
Cause you said forever
And ever
Who knew
Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool
Oh no
No no
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I'd give anything
When someone said count your blessings now
For they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
They knew better
Still you said forever
And ever
Who knew
Yeah yeah
I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we
Until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened
If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong and
That last kiss
I'll cherish
Until we meet again
And time makes
It harder
I wish I could remember
But I keep
Your memory
You visit me in my sleep
My darling
Who knew
My darling
My darling
Who knew
My darling
I miss you
My darling
Who knew
Who knew

Um comentário:

Anônimo disse...

MELDEELS ! que emo -q